Jak řešíte případné reklamace?

30.04.2010

Jak řešíte případné reklamace?

30.04.2010

K reklamacím téměř nedochází! Avšak pokud by i přes největší možnou péčí, která je při vývoji, zkouškách, výrobě, kontrole a distribuci došlo k pochybení, řeší naše firma reklamace maloobchodních zákazníků zpravidla přímo v den reklamace, tzn. že zjevně závadný řetěz vyměníme zákazníkovi ihned (to je možné pouze v kamenném obchodě, při obchodě na dálku přes e-shop je prodleva vzhledem k dopravě). Maloobchodní zákazník nemusí čekat na vyřízení reklamace 30 dnů jak tuto problematiku upravují naše zákony. Reklamace je dále standardně řešena s výrobcem a do 30 dnů je zákazník o výsledku informován, ale používat svoje moto s řetězem ČZ může ihned a závada mu nezkazí v jeho sezóně ani den.



eBRÁNA webarchitect